Betalningsvillkor
Fakturering sker löpande, faktura kommer att skickas efter att Sweden MEETX mottagit anmälan online med 30 dagars betalning. Om betalning inte inkommer i tid reserverar vi oss rätten att sälja
utställningsplatsen till annat företag.
Produktion och leveranser
I de fall utställaren ska leverera ett ilägg till konferenskassen, tar vi inte ansvar för sena leveranser. Material som ej är oss tillhanda i tid kan vi inte garantera ilägg, det är utställarens uppgift att
ansvara för att leverans kommer fram i tid.
Avbokningsregler
Eventuell avbokning måste ske skriftligen till Sweden MEETX AB. Paketen är avbokningsbara fram till och med 15 januari, 2025 minus en administrationsavgift på 10%. Efter 15 januari, 2025 är anmälan
bindande och ingen återbetalning kan göras.
Integritetspolicy
Vi värnar om att skydda din personliga integritet. De uppgifter vi ber dig om i anmälan är uppgifter vi behöver för att kunna genomföra mötet, logistiken, login, betalningar etc. på korrekt sätt. Vi kommer att lämna relevant information till våra samarbetspartners (resebyrå/hotell/anläggning och industri) med samma syfte. Varken vi eller våra samarbetspartners kommer att dela någon information vidare till tredje part. Vi kan komma att behålla ditt namn och epost-adress för framtida arrangemang, men du är alltid fri att avböja eventuella inbjudningar. Vi får inte registrera dina uppgifter utan ditt godkännande, genom att ni anmäler ert företag/organisation som utställare samt bockar i rutan ”Jag godkänner och har läst integritetspolicyn” i våra anmälningsformulär godkänner du att vi lagrar dina uppgifter enligt kongressens integritetspolicy. Sweden Meetx AB och arrangören Västra Götalandsregionen är gemensamt personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Läs helaintegritetspolicyn för kongressen här >>