Betalningsvillkor
Fakturering sker löpande, faktura kommer att skickas efter att Meetx mottagit anmälan online med 30 dagars betalning. Om betalning inte inkommer i tid reserverar vi oss rätten att sälja
utställningsplatsen till annat företag.
Produktion och leveranser
I de fall utställaren ska leverera ett ilägg till konferenskassen, tar vi inte ansvar för sena leveranser. Material som ej är oss tillhanda i tid kan vi inte garantera ilägg, det är utställarens uppgift att
ansvara för att leverans kommer fram i tid.
Avbokningsregler
Eventuell avbokning måste ske skriftligen till Meetx. Paketen är avbokningsbara fram till och med 15 januari, 2025 minus en administrationsavgift på 10%. Efter 15 januari, 2025 är anmälan
bindande och ingen återbetalning kan göras.
Integritetspolicy
Vi värnar om att skydda din personliga integritet. De uppgifter vi ber dig om i anmälan är uppgifter vi behöver för att kunna genomföra mötet, logistiken, login, betalningar etc. på korrekt sätt. Vi kommer att lämna relevant information till våra samarbetspartners (resebyrå/hotell/anläggning och industri) med samma syfte. Varken vi eller våra samarbetspartners kommer att dela någon information vidare till tredje part. Vi kan komma att behålla ditt namn och epost-adress för framtida arrangemang, men du är alltid fri att avböja eventuella inbjudningar. Vi får inte registrera dina uppgifter utan ditt godkännande, genom att ni anmäler ert företag/organisation som utställare samt bockar i rutan ”Jag godkänner och har läst integritetspolicyn” i våra anmälningsformulär godkänner du att vi lagrar dina uppgifter enligt kongressens integritetspolicy. Meetx och arrangören är gemensamt personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Läs helaintegritetspolicyn för kongressen här >>